❤TAHOORA❤❤TAHOORA❤، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
Praise my best friendPraise my best friend، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره
🎀MY NINIWEBLOG 🎀🎀MY NINIWEBLOG 🎀، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

The happiest girl on earth

حال و گذشتت رو رها کن فقط آیندت رو بساز

Goodbad newswith joytears

1399/7/21 12:53
نویسنده : T.F
166 بازدید
اشتراک گذاری

من یه خبر خیلی شگفت انگیز ..... آها ببخشید یادم رفت سلام کنم

خب سلام

میگفتم من یه خبر خیلی شگفت انگیز دارم

یهترین خبر

اره میگفتم

خب یه روز قشگ و آفتابی یعنی همین امروز بود که من بیدار شده بودم و

کلی درس خونده بودم و 

نشسته بودم برای هجدهمین بار دلیر نگاه میکردم 

و بعد از تموم شدنش

به سرم زد یکمی آهنگ گوش کنم یه یهو

دیدم که 

خبر از آلبوم جدید بلک پینک

یعنی آلبوم THE ALBUM


یعنی بهترین خبر خوب هفته بود 

خب میشه گفت که بعد از اون فیلم ترسناک مو به تن سیخ کن شبی که ماه کامل شد و من کلا هرشبم خواب میدیم داعشی ها میان بالای سرم و سرم رو میبرن 😱😱😱این تنها خبری بود که اینقدر میتونست خوشحالم کنه 

B

A

L

E

K

P

I

N

K

اره خب درکل شبی که ماه کامل شد فیلم چرتی بود 

و یه خبر اشک درآور برای خودم 

😭😭😭😭😭

یه قسمت مونده فصل سوم استار تموم شه و توی فیلیمو فصل چهارمش نیمونده هنوز خب من چی نگاه کنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

و یه خبر بد تر دیگه 

پنجشنبه

امتحان

فارسی

داریم 

خب من شاید خیلی درس خون باشم اما دیگه انقدری که خانم معلمون درس میده درتوان من نیست

امتحان دوست ندارم😭😭

ولی از روی هوا که جراح قلب و عروق نمیشم که

اره برای همین امتحان خوشه😅

خب در انتظار آلبوم جدید بلک پینک

و راستی خبر خوب هفته بعد رو میدونم چیه

و دیگه؟؟؟؟؟؟؟

خبر خوب از ساخت واکسن کرونا🎉🎉🎉🎉🎉

و

اها ده نفری بشیم سوپرایز دارم 

اره خب دوستون دارم خدافظ من برم فارسی بخونم😭😭

پسندها (5)

نظرات (2)

SujinSujin
21 مهر 99 18:43
آخ جون این بهترین خبری بود که توی این دوران امتحان شنیده بودم من خیلی بلک پینک را دوست دارم هوراااااااااا😍
عزیزم شاید تو از این فیلم شبی که کامل شد خوشت نیاد ولی بهترین فیلم جهانه خیلی قشنگه فقط باید از این نوع فیلما قبلا دیده باشی تا خواب بد نبینی من دیده بودم کلی ولی این بار دیگه عادت کرده بودم یک چیز خیلی عادی بود برام😂
من همه ی قسمت های استار را دیدم وقتی که تمام شد خیلی ناراحت شدم و همینطور که داشتم میچرخیدم یک انیمه ی عالی پیدا کردم به اسم آبشار جاذبه اگر ندیدی حتما ببین چون محشره👌
منم از متحان خیلی بدم میاد ولی به قول خودت میخواهیم کاره ای شویم در آینده پس باید تحملش کنیم😖
عزیزم این خبرایی که میشنوی واکسن کرونا این چیزا همش دروغه باور نکن🙁
T.F
پاسخ
اره راست میگی 
بابا منم آنابل آفرینش و آنابل به خانه میاید به اون ترسناکی دیدم نمیدونم چرا اینبار اینجوری شدم
ولی واکسن کرونا راسته ها 
ممنون حتما آبشار جادبه رو نگاه میکنم❤❤

21 مهر 99 21:56
نازی جان انیمه نیست اون و اسمشم آبشار جاذبه نیست اسمش هست کار های اسرار آمیز😑😑😑😑 این فیلم انیمه نیست گرافیکش مثه فیلم استار عه و ساخت آمریکاس😑😑😑