❤TAHOORA❤❤TAHOORA❤، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
Praise my best friendPraise my best friend، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره
🎀MY NINIWEBLOG 🎀🎀MY NINIWEBLOG 🎀، تا این لحظه: 3 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

The happiest girl on earth

حال و گذشتت رو رها کن فقط آیندت رو بساز

Hi Im a blogger

1399/7/20 13:04
نویسنده : T.F
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من دختری هستم

که عاشق مریدا

و رنگ قرمزم

دختری که آرزوش

اینه که یه روزی یک

جنگجو مثل مریدا یا مولان

بشه

دختری که دوست داره

در آینده یک جراح

قلب و عروق بشه و به امید

همین آرزو داره درس میخونه

دختری که هم

عاشق درس خوندن و 

عاشق تیم پرسپولیسه

دختری خردادی با

عنصر آتش

.............

یک بیلینکی و

کسی که یکی از هزاران آرزوش

اینه که بره 

کره جنوبی 

دختری که 

این دومین وبلاگشه

و اون دختر کسی نیست جز

من

یعنی

طهورا

پسندها (5)

نظرات (6)

ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
20 مهر 99 13:18
سلام طهورا جون خوش آمدی  عزیزم 💎 من سارا هستم 😊 خوشحال می شم دنبالم کنی😉
T.F
پاسخ
سلام سارا جون ممنونم گلم
بله حتما دنبالت میکنم خوشحال میشم منم دنبال کنی عزیزم❤️
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
20 مهر 99 13:20
 با افتخار دنبال کردم گلم 😍 دنبال کن❤💚💜💙💛
T.F
پاسخ
منم دنبال کردم ممنون❤💛💚💙💜
SujinSujin
20 مهر 99 15:04
خودی طهورا؟
دنبال شدی دنبال کن
T.F
پاسخ
اره نازی جون خودمم
ممنون عزیزم حتما دنبالت میکنم

20 مهر 99 20:40
سلام عزیزم به نی نی وبلاگ خوش اومدی
ممنون میشم دنبالم کنی
T.F
پاسخ
سلام منون حتما دنبالتون میکم
✿•selva•✿✿•selva•✿
20 مهر 99 20:49
با افتخار دنبال شدی طهورا جون لطفا دنبال کن🌹🙏
T.F
پاسخ
ممنون حتما دنبالتون میکنم

21 مهر 99 9:58
با سلام به نی نی وبلاگ خوش امدید 💜 امیدواریم لحظات خوبی را در کنار دختران و گروه دختران داشته باشید💄🎀💎💅
T.F
پاسخ
سلام ممنون❤❤